Marjan Gumilar - Pogled (00:06:38)
Produkcija: Marjan Gumilar, 2002
Avtor posname svoj vsakdan na statičen način. Video je posnet v enem samem kadru in prikazuje par v stanovanju, prepravljenem z dnevno svetlobo. Na radiu slišimo jazz glasbo, ki je obenem najbolj dramatičen element videa in omogača tako moški kot ženski osebi, da naselita video brez da bi komunicirala. Moški gleda skozi okno in občuduje razgled, ženska pa bere na postelji. Z odsotnostjo komunikacije - osebe so dejansko ujete v melanholičnost dolgočasnega vsakdana -, postane njuno stanovanje udob...
DIVA osamljenost
34 rezultatov med deli
Neven Korda, Zemira Alajbegović - The Sand Collectors (00:12:34)
Produkcija: V.S. Video / Forum Ljubljana & TV Slovenija, 1995
Video work tells a story of an art collector as remembered by herself in her old age, and as narrated by her friend, a psychoanalyst. Thru this narrative the authors deal with the spirit of avant-garde art in the first half of the 20th century. By layering black and white and colour images and sounds the work creates a deep and lively emotional space. (Source: Videodokument)
Produkcija: V.S. Video / Forum Ljubljana & TV Slovenija, 1995
Zmago Lenardič - Big Blue Subway (00:12:42)
Produkcija: VPK & White Balance, 2000
Video tematizira odtujenost velikega urbanega središča s posnetki utrujenih, spečih ljudi na newyorški podzemni železnici. Pripisana beseda se nanaša na njihove misli ali sanje, odmik od realnosti odtujenega velemesta. Sprevračana je v temačno odisejado individualiziranega mestnega življenja preko osebnih zgodb malih ljudi, osamljenih meščanov.
Produkcija: VPK & White Balance, 2000
Video tematizira odtujenost velikega urbanega središča s posnetki utrujenih, spečih ljudi na newyorški podzemni železnici. Pripisana beseda se nanaša na njihove misli ali sanje, odmik od realnosti odtujenega velemesta. Sprevračana je v temačno odisejado individualiziranega mestnega življenja preko osebnih zgodb malih ljudi, osamljenih meščanov.
Sašo Podgoršek - Odšla bom še to noč (00:03:50)
Produkcija: 1995
Glasbeni video spot skladbe Odšla bom še to noč Anje Rupel. V glasbenem videu se mešajo barvni in črno-beli posnetki. Kamera vedno sledi pevki in jo spremlja v njenem vsakdanu. Preko navadnih banalnih opravkov pevke se tvori zgodba, ki nima neposredne povezave s tekstom skladbe. Zato tudi pevka v videu ne poje, saj je glasba vzporedni element videa, zvok in slika pa se ujameta šele na koncu, ko pevka tudi v sliki začne peti. S tem se izpostavi poanta samega teksta - samozavest glavne junakinje. Na...
Produkcija: 1995
Glasbeni video spot skladbe Odšla bom še to noč Anje Rupel. V glasbenem videu se mešajo barvni in črno-beli posnetki. Kamera vedno sledi pevki in jo spremlja v njenem vsakdanu. Preko navadnih banalnih opravkov pevke se tvori zgodba, ki nima neposredne povezave s tekstom skladbe. Zato tudi pevka v videu ne poje, saj je glasba vzporedni element videa, zvok in slika pa se ujameta šele na koncu, ko pevka tudi v sliki začne peti. S tem se izpostavi poanta samega teksta - samozavest glavne junakinje. Na...
Zemira Alajbegović, Neven Korda - Zbiralci peska (00:13:06)
Produkcija: V.S. Video / Forum Ljubljana & TV Slovenija, 1995
Video delo pripoveduje zgodbo o zbirateljici umetniških del. K narativi delo pristopa prek protagonistkinih spominov ter pripovedi njenega znanca psihoanalitika. Skozi zgodbo se avtorja v tem in še dveh videih dotikata teoretskih razmišljanj o avantgardni umetnosti v prvi polovici 20. stoletja. S plastenjem črno-belih in barvnih podob ter zvokov delo ustvarja poglobljen in živahen emocionalni prostor. --- ZANK je akronim za umetnika Zemiro Alajbegović in Nevena Kordo, ki sta v obdo...
Produkcija: V.S. Video / Forum Ljubljana & TV Slovenija, 1995
Video delo pripoveduje zgodbo o zbirateljici umetniških del. K narativi delo pristopa prek protagonistkinih spominov ter pripovedi njenega znanca psihoanalitika. Skozi zgodbo se avtorja v tem in še dveh videih dotikata teoretskih razmišljanj o avantgardni umetnosti v prvi polovici 20. stoletja. S plastenjem črno-belih in barvnih podob ter zvokov delo ustvarja poglobljen in živahen emocionalni prostor. --- ZANK je akronim za umetnika Zemiro Alajbegović in Nevena Kordo, ki sta v obdo...
Zemira Alajbegović, Neven Korda - Within Four Walls (00:33:17)
Produkcija: ZANK, VPK & TV Slovenija, 1999
A documentary Within Four Walls (orig. Med štirimi stenami) problematizes violence towards women through stories of those who ran away from it and found help in shelters. With covered faces they speak about years of abuse, violence, rape and loneliness. Film includes scenes from the shelter for women and children - victims of violence, shots filmed in social work centres and in groups for nonviolent communication which help men change their violent behaviour. Historians and anthropologists s...
Produkcija: ZANK, VPK & TV Slovenija, 1999
Neven Korda - Dežuje (00:02:29)
Produkcija: ATV - FV Video, ŠKD Forum & Brut, 1986
Videospot za skladbo Dežuje legendarnega ženskega hard core kolektiva Tožibabe iz Ljubljane. Kontrast posnetkov praznega fantomskega urbanega prostora in žive "underground" scene. Sporočilo je jasno – brez alternative mesto ne obstaja.
Produkcija: ATV - FV Video, ŠKD Forum & Brut, 1986
Videospot za skladbo Dežuje legendarnega ženskega hard core kolektiva Tožibabe iz Ljubljane. Kontrast posnetkov praznega fantomskega urbanega prostora in žive "underground" scene. Sporočilo je jasno – brez alternative mesto ne obstaja.
Nataša Skušek - Lebdenje (00:04:31)
Produkcija: 2004
V videu avtorica leži v vodi in spominja na Ofelijo, ki je postala ikona obupane ženske. Ko leži v vodi in mimo nje namesto rož, kot na sliki Ophelie Johna Evereta Millaisa, plavajo odsevi kamenja, je popolna. Ne upira se več igri okoli nje in izpolnila bo usodo, ki so si jo zamislili drugi. Vendar ta rumena obleka, zaprte oči in razprte roke naznanjajo, da nekaj sprejema. Zaveda se, da je odigrala dobro vlogo, ve, da bo preživela v našem spominu kot lepa podoba.
Produkcija: 2004
V videu avtorica leži v vodi in spominja na Ofelijo, ki je postala ikona obupane ženske. Ko leži v vodi in mimo nje namesto rož, kot na sliki Ophelie Johna Evereta Millaisa, plavajo odsevi kamenja, je popolna. Ne upira se več igri okoli nje in izpolnila bo usodo, ki so si jo zamislili drugi. Vendar ta rumena obleka, zaprte oči in razprte roke naznanjajo, da nekaj sprejema. Zaveda se, da je odigrala dobro vlogo, ve, da bo preživela v našem spominu kot lepa podoba.
Tanja Lažetić - Hotel Kumrovec (00:07:42)
Produkcija: Tanja Lažetić, 2007
Z delom Hotel Kumrovec avtorica raziskuje različne taktike, s katerimi želi država kljub zasuku ideologije ohraniti spomenik z velikim simbolnim potencialom: lokalno prebivalstvo, nekdanji delavci hotela, so plačani, da urejajo in vzdržujejo hotel, ki je praktično brez funkcije. Kumrovec je rojstno mesto Josipa Broza Tita, ki je bilo po letu 1991 skorajda opuščeno, nekdaj cvetoči hotel pa je ostal brez namembnosti. Prebivalci vasi kljub nefunkcionalnosti vztrajno skrbijo za hotelski kompleks....
Produkcija: Tanja Lažetić, 2007
Z delom Hotel Kumrovec avtorica raziskuje različne taktike, s katerimi želi država kljub zasuku ideologije ohraniti spomenik z velikim simbolnim potencialom: lokalno prebivalstvo, nekdanji delavci hotela, so plačani, da urejajo in vzdržujejo hotel, ki je praktično brez funkcije. Kumrovec je rojstno mesto Josipa Broza Tita, ki je bilo po letu 1991 skorajda opuščeno, nekdaj cvetoči hotel pa je ostal brez namembnosti. Prebivalci vasi kljub nefunkcionalnosti vztrajno skrbijo za hotelski kompleks....
Maja Smrekar - Repeating Coincidence (00:03:42)
Produkcija: Smrekar, Maja, 2009
V središču videa je plesni performans pred svetlobno nasičeno steno, nekakšnim kičastim video wall. Osnova videa so posnetki, vzeti iz priljubljenih medijskih in filmskih produkcij. Nekoliko pohitreni posnetek plesalke prikazuje plesalkino navidez živčno gibanje v prostoru, ki nosi reference na plesne filme iz 80. let in sodobnega izraznega plesa, in ustvarja napetost. Zvočna podlaga potencira raztrgano in živčno gibanje in mu narekuje vizualne koordinate. Celota zvoka in vizualne podobe je barvno...
Produkcija: Smrekar, Maja, 2009
V središču videa je plesni performans pred svetlobno nasičeno steno, nekakšnim kičastim video wall. Osnova videa so posnetki, vzeti iz priljubljenih medijskih in filmskih produkcij. Nekoliko pohitreni posnetek plesalke prikazuje plesalkino navidez živčno gibanje v prostoru, ki nosi reference na plesne filme iz 80. let in sodobnega izraznega plesa, in ustvarja napetost. Zvočna podlaga potencira raztrgano in živčno gibanje in mu narekuje vizualne koordinate. Celota zvoka in vizualne podobe je barvno...