Nataša Skušek - Venezia 1 (00:12:05)
Produkcija: 2004
Video spremlja vzvratno hojo neidentificirane figure v rdečih oblačilih. Ta sledi beli črti do njenega konca, kjer se sreča z novo belo črto, ki pravokotno preči že obstoječo in zaključuje prostor. Prizor je opremljen z bučnimi zvoki ulice.
DIVA site-specific
30 rezultatov med deli
Nataša Skušek - Venezia 2 (00:12:05)
Produkcija: 2004
Na glavo obrnjen posnetek hoje po Benetkah z neidentificirano figuro v rdečem in mestnim ozadjem. Delo je nadaljevanje videa Venezia 1. Figura v rdečem kostumu hodi naprej vzdolž bele črte, dokler ne pride do pravokotnice na obstoječo črto. Slika in zvok z ulice sta popačena.
Produkcija: 2004
Na glavo obrnjen posnetek hoje po Benetkah z neidentificirano figuro v rdečem in mestnim ozadjem. Delo je nadaljevanje videa Venezia 1. Figura v rdečem kostumu hodi naprej vzdolž bele črte, dokler ne pride do pravokotnice na obstoječo črto. Slika in zvok z ulice sta popačena.
Uršula Berlot - Prehodnost (02:13)
Produkcija: Uršula Berlot, 2006
Vzorci, nastali z jedkanjem plastične površine, reflektirajo svetlobo na stene galerije. Razgibana arhitektura bivšega sakralnega prostora se popolnoma dekonstruira z gibanjem svetlobnih odsevov. Dvodimenzionalna površina s svojimi številnimi odsevi ustvarja trodimenzionalno animacijo, ki si z močjo učinkovanja prilasti volumen galerije. Ta volumen postane medij, ki generira podobe in tako multiplicira svojo prostorskost. (Vir: DIVA)
Produkcija: Uršula Berlot, 2006
Vzorci, nastali z jedkanjem plastične površine, reflektirajo svetlobo na stene galerije. Razgibana arhitektura bivšega sakralnega prostora se popolnoma dekonstruira z gibanjem svetlobnih odsevov. Dvodimenzionalna površina s svojimi številnimi odsevi ustvarja trodimenzionalno animacijo, ki si z močjo učinkovanja prilasti volumen galerije. Ta volumen postane medij, ki generira podobe in tako multiplicira svojo prostorskost. (Vir: DIVA)
Marko A. Kovačič - Forma Zreče 85 (00:01:32)
Produkcija: 1985
Video je dokument postavitve dveh avtorjevih kiparskih del, ki sta nastala v okviru simpozija Froma vive v Zrečah. Totale in detajle skulptur uokvirja barvna maska.
Produkcija: 1985
Video je dokument postavitve dveh avtorjevih kiparskih del, ki sta nastala v okviru simpozija Froma vive v Zrečah. Totale in detajle skulptur uokvirja barvna maska.
Marko A. Kovačič - Programiranje pogleda (00:07:41)
Produkcija: Studio Brut, 1988
Video dokumentira razstavo Programiranje pogleda v Galeriji Škuc leta 1988. Kamera potuje po razstavi in ujame prostorske inštalacije iz bližnjih kadrov in nepričakovanih perspektiv. Zvrstijo se posnetki petih prostorskih inštalacij, naslov vsake od njih pa se izpiše v zgornjem levem kotu ekrana. Pomemben del razstave, ki jo je uvedel skonstruirani labirint, sta bila zvočni ambient (Inštitut Egon March) in ambientalna osvetlitev (Cian. kb).
Produkcija: Studio Brut, 1988
Video dokumentira razstavo Programiranje pogleda v Galeriji Škuc leta 1988. Kamera potuje po razstavi in ujame prostorske inštalacije iz bližnjih kadrov in nepričakovanih perspektiv. Zvrstijo se posnetki petih prostorskih inštalacij, naslov vsake od njih pa se izpiše v zgornjem levem kotu ekrana. Pomemben del razstave, ki jo je uvedel skonstruirani labirint, sta bila zvočni ambient (Inštitut Egon March) in ambientalna osvetlitev (Cian. kb).
Maja Slavec - Revaluation (00:42:19)
Produkcija: Partizanka, 2008
Video polje je reducirano na krog. Reducirano zato ker je še vedno prisotna črna površina, ki tvori razliko do pravokotnika. Krožna oblika in snemanje s ptičje persepktive ustvarjajo klaustrofobično vzdušje in akterjem ukradejo volumen. Volumen tako beremo bolj preko senc, kot preko perspektive. Subjekti prihajajo in odhajajo iz krožnega polja, plesalcu pa je krog tudi celotno polje delovanja. Avtorica se sprašuje o stopnji avtonomije, ki jo ima posameznik v družbi.
Produkcija: Partizanka, 2008
Video polje je reducirano na krog. Reducirano zato ker je še vedno prisotna črna površina, ki tvori razliko do pravokotnika. Krožna oblika in snemanje s ptičje persepktive ustvarjajo klaustrofobično vzdušje in akterjem ukradejo volumen. Volumen tako beremo bolj preko senc, kot preko perspektive. Subjekti prihajajo in odhajajo iz krožnega polja, plesalcu pa je krog tudi celotno polje delovanja. Avtorica se sprašuje o stopnji avtonomije, ki jo ima posameznik v družbi.
Luka Dekleva, Elena Fajt - Spomin (00:02:01)
Produkcija: E. F., L. D., 2009
Delo je fotografska animacija, ki so jo zasnovali Elena Fajt (instalacija), Luka Dekleva (fotografija), Luka Prinčič (zvok) v času II. bienala slovenske neodvisne ilustracije (2009). Fajt je na treh javnih lokacijah na prostem postavila ledene kocke, v katere je zamrznila črnilo, ki postopoma spreminja podobo. Časovne instalacije in abstraktna ilustracija so rezultat avtoričinega razmišljanja o razvijanju specifične metode za grafični tisk. Barva je bila zamrznjena v ledeni kocki, pod katero je pos...
Produkcija: E. F., L. D., 2009
Delo je fotografska animacija, ki so jo zasnovali Elena Fajt (instalacija), Luka Dekleva (fotografija), Luka Prinčič (zvok) v času II. bienala slovenske neodvisne ilustracije (2009). Fajt je na treh javnih lokacijah na prostem postavila ledene kocke, v katere je zamrznila črnilo, ki postopoma spreminja podobo. Časovne instalacije in abstraktna ilustracija so rezultat avtoričinega razmišljanja o razvijanju specifične metode za grafični tisk. Barva je bila zamrznjena v ledeni kocki, pod katero je pos...
Luka Dekleva - Singing Bridges EDIT (00:04:14)
Produkcija: 2008
Avtor v svojem delu uporablja terenski video in avdio material umetnice Jodi Rose. Manipulacija video posnetkov viseče kontrukcije mostu v abstraktni estetiki tvori vizualno podlago za eksperimentalno elektronsko glasbo ustvarjeno iz zvočnih posnetkov statike mostu in okolja.
Produkcija: 2008
Avtor v svojem delu uporablja terenski video in avdio material umetnice Jodi Rose. Manipulacija video posnetkov viseče kontrukcije mostu v abstraktni estetiki tvori vizualno podlago za eksperimentalno elektronsko glasbo ustvarjeno iz zvočnih posnetkov statike mostu in okolja.
Luka Dekleva, Luka Prinčič - Singing Bizovik Bridge (00:04:07)
Produkcija: Kapelica, Codeep. KinoDvor, 2008
Singing Bizovik Bridge je video performans, pri katerem zvok prihaja iz mikrofonov instaliranih na kable in konstrukcijo mosta. Tako posneti zvočni material so Jodi Rose, Cym in Luka Prinčič v živo kombinirali z videoposnetkom mosta, ki ga je manipuliral Luka Dekleva. Umetniki stopnjujejo prisotnost okoljskega zvoka, da bi razširili pomen zvočne arhitekture kot strukture zvokovnega polja in jo povezali neposredno s prostorom. Fizične interference v javnem prostoru prevajajo v zvočno in video u...
Produkcija: Kapelica, Codeep. KinoDvor, 2008
Singing Bizovik Bridge je video performans, pri katerem zvok prihaja iz mikrofonov instaliranih na kable in konstrukcijo mosta. Tako posneti zvočni material so Jodi Rose, Cym in Luka Prinčič v živo kombinirali z videoposnetkom mosta, ki ga je manipuliral Luka Dekleva. Umetniki stopnjujejo prisotnost okoljskega zvoka, da bi razširili pomen zvočne arhitekture kot strukture zvokovnega polja in jo povezali neposredno s prostorom. Fizične interference v javnem prostoru prevajajo v zvočno in video u...
Pila Rusjan - We are all Big Brother and Big Brother is just one of us (0:08:14)
Produkcija: AKTO 4 in KUD PUNce, 2009
Video performans, ki ga je Pila Rusjan izvedla leta 2009 v Bitoli, je ustvarjen tako za naključno publiko v živo, kot za kamero oziroma video; na istem mestu se je kasneje predvajal ta isti video javne akcije. Video je ustvarjen v site specific maniri, saj je prvenstveno namenjen za specifičen prostor in kontekst. Avtorica je vzpostavila dvojni pogled: predvajanje videa ulice na tej isti ulici ter lastno prisotnost na mestu predvajanja videa. Video performans sestoji iz izmenjujočih se dolgih kadrov; pr...
Produkcija: AKTO 4 in KUD PUNce, 2009
Video performans, ki ga je Pila Rusjan izvedla leta 2009 v Bitoli, je ustvarjen tako za naključno publiko v živo, kot za kamero oziroma video; na istem mestu se je kasneje predvajal ta isti video javne akcije. Video je ustvarjen v site specific maniri, saj je prvenstveno namenjen za specifičen prostor in kontekst. Avtorica je vzpostavila dvojni pogled: predvajanje videa ulice na tej isti ulici ter lastno prisotnost na mestu predvajanja videa. Video performans sestoji iz izmenjujočih se dolgih kadrov; pr...