Marko A. Kovačič - Pesem mesa in podoba je telo postala (00:15:56)
Produkcija: ŠKUC - Forum / koprodukcija Marijan Osole - Max, 1985
Narativna zgodba videa temelji na filmskem žanru kriminalke in je opremljena z glasbo iz dveh Hitchcockovih filmov. Podobe so polne citatov iz zgodovine umetnosti in filma (Man Ray, Sergej Eisenstein), ki se znotraj videa plastijo in pomnožujejo. Dinamika slike je prilagojena glasbeni spremljavi (Bernard Herrmann), za katero je značilen filmski suspenz. (Vir: DIVA)
DIVA vojna
29 rezultatov med deli
Marko A. Kovačič - No More Heroes Any More (0:18:15)
Produkcija: V.S. VIDEO/Forum Ljubljana, 1992
Video se na parodičen in grotesken način loteva vojne tematike. Glavna protagonista, oziroma antagonista - zlohotna in preračunljiva politična vodje, sta s pomočjo Chroma key postopka umeščena v televizijski studijo, kjer se odvija t.i. Kraljeva igra. Vojna bitka metaforično zapakirana v sprevrženo partijo šaha, ki resnične ljudi vidi kot igrače v rokah škodoželjnih in pohlepnih politikov, postaja vedno bolj blazna in neobvladljiva. Performativen značaj videa igralcema dopu&...
Produkcija: V.S. VIDEO/Forum Ljubljana, 1992
Video se na parodičen in grotesken način loteva vojne tematike. Glavna protagonista, oziroma antagonista - zlohotna in preračunljiva politična vodje, sta s pomočjo Chroma key postopka umeščena v televizijski studijo, kjer se odvija t.i. Kraljeva igra. Vojna bitka metaforično zapakirana v sprevrženo partijo šaha, ki resnične ljudi vidi kot igrače v rokah škodoželjnih in pohlepnih politikov, postaja vedno bolj blazna in neobvladljiva. Performativen značaj videa igralcema dopu&...
Katja Šoltes, Emir Jelkić - How Do You Say Ćesma? / Kako se kaže fountain? (00:07:30)
Produkcija: Ljudmila, Ljubljana in SCCA/pro.ba, Sarajevo, 2000
Video dokumentira misli popotnika in tekača Davida Jonesa, ki odkriva od vojne prizadeto Sarajevo ter pripoveduje zgodbo svojega neskončnega potovanja. Video sprva spremlja tekača in okolico skozi okno vozečega avtomobila. Kamera proti koncu videa postane statična in se osredotoča na bližnje kadre tekača.
Produkcija: Ljudmila, Ljubljana in SCCA/pro.ba, Sarajevo, 2000
Video dokumentira misli popotnika in tekača Davida Jonesa, ki odkriva od vojne prizadeto Sarajevo ter pripoveduje zgodbo svojega neskončnega potovanja. Video sprva spremlja tekača in okolico skozi okno vozečega avtomobila. Kamera proti koncu videa postane statična in se osredotoča na bližnje kadre tekača.
Marko Peljhan - Park kulture (TV situacija) (00:07:44)
Podnaslov: del razstave Medij v mediju
Produkcija: Projekt Atol, SCCA-Ljubljana, VPK, 1996
Video je kolaž televizijskih posnetkov je sestavljanka iz izposojenih agencijskih kadrov vesolja in morskega prostranstva (TV Slovenija, Reuters). Posnetki neokrnjene narave se dopolnjujejo s tekstom, ki teče pod sliko. Tekst premleva velike življenjeske resnice in tematike, ki v kombinaciji s sliko postanejo banalne. Pod tem teče originalni tekst (televizijske novice), ki v značilnih kratkih povedih informira o aktualnih svetovnih dogodkih. V Parku kulture Peljhan posega v politične vidike in naracij...
Podnaslov: del razstave Medij v mediju
Produkcija: Projekt Atol, SCCA-Ljubljana, VPK, 1996
Video je kolaž televizijskih posnetkov je sestavljanka iz izposojenih agencijskih kadrov vesolja in morskega prostranstva (TV Slovenija, Reuters). Posnetki neokrnjene narave se dopolnjujejo s tekstom, ki teče pod sliko. Tekst premleva velike življenjeske resnice in tematike, ki v kombinaciji s sliko postanejo banalne. Pod tem teče originalni tekst (televizijske novice), ki v značilnih kratkih povedih informira o aktualnih svetovnih dogodkih. V Parku kulture Peljhan posega v politične vidike in naracij...
Marko Peljhan - RSS Atol - Projection (00:58:03)
Produkcija: Projekt Atol, 1993
Počasni prizori, povsem statična kamera. Abstraktno prelivanje barv in transformacija likov (rdeč krog se razleti in nato sestavi v kavdrat). Kombinacija motivov starodavne in nove znanosti (iluminirani rokopisi in renesančni znanstveni teksti se transformirajo v posnetek radarskega zaslona). Zaslon za nekaj minut prevzame črno barvo, nato modro. Zemljevid sveta se počasi prekriva in izginja pod belo barvo. Na koncu se prikazuje slavni fotografski posnetek iz obdobja bosanske vojne, ko srbski policist...
Produkcija: Projekt Atol, 1993
Počasni prizori, povsem statična kamera. Abstraktno prelivanje barv in transformacija likov (rdeč krog se razleti in nato sestavi v kavdrat). Kombinacija motivov starodavne in nove znanosti (iluminirani rokopisi in renesančni znanstveni teksti se transformirajo v posnetek radarskega zaslona). Zaslon za nekaj minut prevzame črno barvo, nato modro. Zemljevid sveta se počasi prekriva in izginja pod belo barvo. Na koncu se prikazuje slavni fotografski posnetek iz obdobja bosanske vojne, ko srbski policist...
Mirko Simić - Anti Nazy Mix (00:18:02)
Produkcija: V.S. Video / Forum, Strip Core & Bris, 1993
Kolaž dokumentarnih posnetkov totalitarističnih režimov iz različnih časov in krajev. Skupek manipuliranih posnetkov iz različnih informativnih in dokumentarnih televizijskih oddaj. Posnetki iz 2. svetovne vojne se kombinirajo s sodobnejšimi prizori množičnih medijev ter opozarjajo na grozote vojn ter z njo povezanih manipulacij, tako preteklih kot sedanjih.
Produkcija: V.S. Video / Forum, Strip Core & Bris, 1993
Kolaž dokumentarnih posnetkov totalitarističnih režimov iz različnih časov in krajev. Skupek manipuliranih posnetkov iz različnih informativnih in dokumentarnih televizijskih oddaj. Posnetki iz 2. svetovne vojne se kombinirajo s sodobnejšimi prizori množičnih medijev ter opozarjajo na grozote vojn ter z njo povezanih manipulacij, tako preteklih kot sedanjih.
Mirko Simić - Anti Nazy (00:09:06)
Produkcija: Bris & VS Video / Strip core, 1992
Kolaž dokumentarnih posnetkov totalitarističnih režimov iz različnih časov in krajev. (VD)
Produkcija: Bris & VS Video / Strip core, 1992
Kolaž dokumentarnih posnetkov totalitarističnih režimov iz različnih časov in krajev. (VD)
Mirko Simić - Assimilate (00:08:18)
Produkcija: VS VIDEO / Škuc - Forum Ljubljana, 1989
Video spot skupine Skinny Puppy. prizori destruktivnih vojnih misij so vpletene v prizore ljubljanskega koncerta skupine. Avtorju je uspelo zadržati kontekstualno koherentnost in je s tem tudi preispital okolje subkulture kot aktivnega in agresivnega ogovora na družbo.
Produkcija: VS VIDEO / Škuc - Forum Ljubljana, 1989
Video spot skupine Skinny Puppy. prizori destruktivnih vojnih misij so vpletene v prizore ljubljanskega koncerta skupine. Avtorju je uspelo zadržati kontekstualno koherentnost in je s tem tudi preispital okolje subkulture kot aktivnega in agresivnega ogovora na družbo.
Rok Sieberer Kuri - Krimi krimič (00:01:21)
Produkcija: V.S. - D.V., 1990
Posnetki figuric-igrač avtomobilčkov, majhnih avionov in vojakov, ki s pištolami merijo eden na drugega. Manipulacija z medijskimi, filmskimi podobami, ki jih avtor pogosto vključuje - akcijo prekine insert streljanja iz akcijskega filma. Figurica nato sede v avto in se odpelje.
Produkcija: V.S. - D.V., 1990
Posnetki figuric-igrač avtomobilčkov, majhnih avionov in vojakov, ki s pištolami merijo eden na drugega. Manipulacija z medijskimi, filmskimi podobami, ki jih avtor pogosto vključuje - akcijo prekine insert streljanja iz akcijskega filma. Figurica nato sede v avto in se odpelje.
Zemira Alajbegović, Neven Korda - Autobus (00:11:10)
Produkcija: TV Slovenija, 1993
The video starts with a graphic sign from which emerge images, and this procedure points to the fact that any documentary is but an artefact. The narrator searches through documents and reconstructs the life of Lela: in the Middle Ages she was accused of witchcraft; in the 20th century she finds herself in the midst of war, in the future she will leave the planet. Lela's individual destiny is being inscribed into the fate of humanity by means of layering the image; only television shots of the war...
Produkcija: TV Slovenija, 1993