Polonca Lovšin - Zbiralka vode (00:00:23)
Podnaslov: Ulica
Produkcija: 2002
Videodokument projekta Zbiralec vode, v katerem avtorica na deževen dan hodi po mestu in v svoj dežnik, ki je obrnjen navzgor, zbira vodo.
DIVA voda
59 rezultatov med deli
Polonca Lovšin - Nomadi / Vroče poletno vozilo (00:02:40)
Produkcija: 2000-2002
Video spremlja avtorico, ki s skupino prijateljev gradi improvizirano plovilo in z njim nato odpluje po jezercu. Statična kamera sprva prikazuje pospešene posnetke gradnje, ki se ob koncu videa, ko končno odpluje, upočasnijo na realno hitrost.
Produkcija: 2000-2002
Video spremlja avtorico, ki s skupino prijateljev gradi improvizirano plovilo in z njim nato odpluje po jezercu. Statična kamera sprva prikazuje pospešene posnetke gradnje, ki se ob koncu videa, ko končno odpluje, upočasnijo na realno hitrost.
Damijan Kracina - Kocka / Cube (0:03:39)
Produkcija: 1995
Skupinska akcija v javnem prostoru na postaji mestnega avtobusa in na vrtu Akademije za likovno umetnost v Ljubljani je bila uprizorjena na Svetovni dan voda 22. marca. Avtorji so z akcijo želeli brez moraliziranja opozoriti na ta dan z vidika veselja do življenja. Osrednji element v videu je spužvasta kocka z odprtinami, v kateri je skrit avtor. Tematika vode je dodatno poudarjena s prevladujočim modrim koloritom video slike. Člani skupine spužvo zalivajo na obeh lokacijah, na postaji in vrtu. Posnet...
Produkcija: 1995
Skupinska akcija v javnem prostoru na postaji mestnega avtobusa in na vrtu Akademije za likovno umetnost v Ljubljani je bila uprizorjena na Svetovni dan voda 22. marca. Avtorji so z akcijo želeli brez moraliziranja opozoriti na ta dan z vidika veselja do življenja. Osrednji element v videu je spužvasta kocka z odprtinami, v kateri je skrit avtor. Tematika vode je dodatno poudarjena s prevladujočim modrim koloritom video slike. Člani skupine spužvo zalivajo na obeh lokacijah, na postaji in vrtu. Posnet...
Mirko Simić - Do you hear the sound of silence (00:03:02)
Produkcija: Bris & V.S. Video / Forum Ljubljana, 1992
Črno-beli video gradi na detajlih telesa pod tušem. Podobe ne zmotijo niti glasovi niti glasba, kajti - kot pravi naslov - sliši se le tišina. Da je tudi oko video kamere vselej voyeuristično, najbolje ponazori detajl otroka v kadi, fetišistični in "psihotični" objekt večnega voyeurja med režiserji - Hitchcocka. (VD)
Produkcija: Bris & V.S. Video / Forum Ljubljana, 1992
Črno-beli video gradi na detajlih telesa pod tušem. Podobe ne zmotijo niti glasovi niti glasba, kajti - kot pravi naslov - sliši se le tišina. Da je tudi oko video kamere vselej voyeuristično, najbolje ponazori detajl otroka v kadi, fetišistični in "psihotični" objekt večnega voyeurja med režiserji - Hitchcocka. (VD)
Ana Nuša Dragan - Lyhnida (00:08:47)
Produkcija: TV Skopje, 1989
Žensko telo komunicira z okoljem, ki ga obdaja oziroma telo je receptor kozmosa, ki nosi sledove vseh ostalih zakonitosti, ki v sebi vključujejo tudi vso fiziologijo energetskih con.Gre za energijo, ki korespondira s spiritualnimi izkušnjami, ki so odvisne tudi od tehnike telesa. Sporočilnost se lahko razume tudi kot ena od variant, funkcioniranja telesa v zaporednem režimu znakov. Sliko podpira ženski vokal avtorja Pierra Henry-a, “Messe pour le temps”.(vir: Ana Nuša Dragan)
Produkcija: TV Skopje, 1989
Žensko telo komunicira z okoljem, ki ga obdaja oziroma telo je receptor kozmosa, ki nosi sledove vseh ostalih zakonitosti, ki v sebi vključujejo tudi vso fiziologijo energetskih con.Gre za energijo, ki korespondira s spiritualnimi izkušnjami, ki so odvisne tudi od tehnike telesa. Sporočilnost se lahko razume tudi kot ena od variant, funkcioniranja telesa v zaporednem režimu znakov. Sliko podpira ženski vokal avtorja Pierra Henry-a, “Messe pour le temps”.(vir: Ana Nuša Dragan)
Nataša Prosenc Stearns - The Beach (00:05:51)
Produkcija: Kanalya Pictures, 2004
Dokumentarni posnetki Venice Beach v Los Angelesu, Kalifornija. Avtorica uporablja eksperimentalno snemalno tehniko s kombiniranjem DV kamere, filmskih leč in adaptorja za pretvorbo filmske podobe v digitalni signal.rnrn
Produkcija: Kanalya Pictures, 2004
Dokumentarni posnetki Venice Beach v Los Angelesu, Kalifornija. Avtorica uporablja eksperimentalno snemalno tehniko s kombiniranjem DV kamere, filmskih leč in adaptorja za pretvorbo filmske podobe v digitalni signal.rnrn
Nataša Prosenc Stearns - Swimming the Dark (00:03:52)
Produkcija: Kanalya Pictures, 2005
Podvodni eksperimentalni posnetki plavalke ob spremljavi šuma vodnih tokov in strojev.
Produkcija: Kanalya Pictures, 2005
Podvodni eksperimentalni posnetki plavalke ob spremljavi šuma vodnih tokov in strojev.
Nataša Prosenc Stearns - Crossing (0:04:59)
Produkcija: Kanalya Pictures, 2005
Video Crossing vsebuje več plasti video posnetkov. Bližnji posnetek obraza je prekrit s plastjo, ki vsebuje valujoče sledi ognja in vode. Kombinacija daje vtis, da se posneto preliva in staplja s površino obraza. Gre za sekvenco video projekcij, ki se pomikajo od resničnega k abstraktnemu. Instalacija je prikaz transformacije, ki gledalca pritegne k spreminjanju, metamorfozi in razkroju podob.
Produkcija: Kanalya Pictures, 2005
Video Crossing vsebuje več plasti video posnetkov. Bližnji posnetek obraza je prekrit s plastjo, ki vsebuje valujoče sledi ognja in vode. Kombinacija daje vtis, da se posneto preliva in staplja s površino obraza. Gre za sekvenco video projekcij, ki se pomikajo od resničnega k abstraktnemu. Instalacija je prikaz transformacije, ki gledalca pritegne k spreminjanju, metamorfozi in razkroju podob.
Nataša Skušek - Lebdenje (00:04:31)
Produkcija: 2004
V videu avtorica leži v vodi in spominja na Ofelijo, ki je postala ikona obupane ženske. Ko leži v vodi in mimo nje namesto rož, kot na sliki Ophelie Johna Evereta Millaisa, plavajo odsevi kamenja, je popolna. Ne upira se več igri okoli nje in izpolnila bo usodo, ki so si jo zamislili drugi. Vendar ta rumena obleka, zaprte oči in razprte roke naznanjajo, da nekaj sprejema. Zaveda se, da je odigrala dobro vlogo, ve, da bo preživela v našem spominu kot lepa podoba.
Produkcija: 2004
V videu avtorica leži v vodi in spominja na Ofelijo, ki je postala ikona obupane ženske. Ko leži v vodi in mimo nje namesto rož, kot na sliki Ophelie Johna Evereta Millaisa, plavajo odsevi kamenja, je popolna. Ne upira se več igri okoli nje in izpolnila bo usodo, ki so si jo zamislili drugi. Vendar ta rumena obleka, zaprte oči in razprte roke naznanjajo, da nekaj sprejema. Zaveda se, da je odigrala dobro vlogo, ve, da bo preživela v našem spominu kot lepa podoba.
Damijan Kracina - Intervju z ogroženo vrsto / /Interview with the Threatened Kind (00:02:25)
Produkcija: 1997
Izsek iz kompilacije Zoospective prikazuje podvodni posnetek soške postrvi, ki je ogrožena zaradi človekovega neodgovornega ravnanja in gojenja navadne postrvi, invazivne vrste v naravnem habitatu soške postrvi. Postrv je usmerjena frontalno naravnost v objektiv. Njeno nemo odpiranje ust govori o tem, da je človek ne sliši in ne posluša.
Produkcija: 1997
Izsek iz kompilacije Zoospective prikazuje podvodni posnetek soške postrvi, ki je ogrožena zaradi človekovega neodgovornega ravnanja in gojenja navadne postrvi, invazivne vrste v naravnem habitatu soške postrvi. Postrv je usmerjena frontalno naravnost v objektiv. Njeno nemo odpiranje ust govori o tem, da je človek ne sliši in ne posluša.