Nika Grabar - Kot razpada spomin
Podnaslov: Intervju z Miho Vipotnikom o videu Path of Crasy Wisdom
Produkcija: SCCA-Ljubljana
Nika Grabar: Kot razpada spominIntervju z Miho Vipotnikom o videu Path of Crazy Wisdom
Delovanje Mihe Vipotnika običajno povezujemo z video umetnostjo. Njegov prispevek je v tem kontekstu nedvomno pomemben. Velja za pionirja eksperimentalnega videa pri nas. A ko govorimo o njegovih intervencijah, je pomembno govoriti o izkušnji, ki jo z deli ustvarja, o specifični čutni formi, ki jo vedno znova konstruira skozi raziskovanje časa. Nenazadnje je bil tudi Path of Crazy Wisdom zamišljen kot v...
DIVA kinetika
5 rezultatov med deli
Uršula Berlot - Observatorij: ogljikove nanocevke (00:40)
Produkcija: Uršula Berlot, 2016
Gibljiva, ozvočena diorama, ki jo opazujemo skozi odprtinico v površini kristalu podobnega objekta, posnema mikroskopsko vidne strukture ogljikovih nanocevk. Vozlišče cevk ustvarja simulacijo nano-topografije, katere tehnološki vidik razkriva posebnost, ki je bila odkrita v razvoju svetlobne tehnologije: ogljikove nanocevke predstavljajo na tem področju obetajočo novost, saj omogočajo, da se električna energija skoraj brez toplotnih izgub pretvori v svetlobo. (Vir: Uršula B...
Produkcija: Uršula Berlot, 2016
Gibljiva, ozvočena diorama, ki jo opazujemo skozi odprtinico v površini kristalu podobnega objekta, posnema mikroskopsko vidne strukture ogljikovih nanocevk. Vozlišče cevk ustvarja simulacijo nano-topografije, katere tehnološki vidik razkriva posebnost, ki je bila odkrita v razvoju svetlobne tehnologije: ogljikove nanocevke predstavljajo na tem področju obetajočo novost, saj omogočajo, da se električna energija skoraj brez toplotnih izgub pretvori v svetlobo. (Vir: Uršula B...
Uršula Berlot - Observatorij: magnetni fluid (00:30)
Produkcija: Uršula Berlot, 2014-2016
Miniaturna srebrna krajina v gibanju, ki jo opazujemo skozi opazovalne luknjice v kristalu podobnem objektu, je nastala na osnovi fotografij oblik magnetnih fluidov, po katerih je bil izdelan digitalni model in 3d tiskan relief. Gledalec, ki v statični poziciji opazuje kadrirano panoramo, izgublja občutek za merilo, saj se drobne koničaste strukture kinetične površine dozdevajo kot topografija oddaljenega planeta. Umetna pokrajina, dematerializirana v lastnih odsevih, briše razlikovanje me...
Produkcija: Uršula Berlot, 2014-2016
Miniaturna srebrna krajina v gibanju, ki jo opazujemo skozi opazovalne luknjice v kristalu podobnem objektu, je nastala na osnovi fotografij oblik magnetnih fluidov, po katerih je bil izdelan digitalni model in 3d tiskan relief. Gledalec, ki v statični poziciji opazuje kadrirano panoramo, izgublja občutek za merilo, saj se drobne koničaste strukture kinetične površine dozdevajo kot topografija oddaljenega planeta. Umetna pokrajina, dematerializirana v lastnih odsevih, briše razlikovanje me...
Uršula Berlot - Luminiscenca (01:17)
Produkcija: Uršula Berlot, 2012
Svetlobna kinetična instalacija; vrtljivi podstavek, posrebreno pleksi steklo (70 x 90 cm), svetlobni odsev različne dimenzije zvok: Scanner - Robin Rimbaud.
Produkcija: Uršula Berlot, 2012
Svetlobna kinetična instalacija; vrtljivi podstavek, posrebreno pleksi steklo (70 x 90 cm), svetlobni odsev različne dimenzije zvok: Scanner - Robin Rimbaud.
Uršula Berlot - Topologija imaginarnih skirmionov (06:55)
Produkcija: Uršula Berlot, 2023
Video združuje abstrahirane video posnetke svetlobno-kinetičnih skulptur v gibanju in njihove 3D simulacije. Takšno prepletanje digitalno simuliranih in analognih vizualnih učinkov ustvarja topologijo hibridne virtualnosti, ki zlasti v obliki video projekcije v instalaciji svetlobnih objektov, briše nasprotja med fizično in digitalno ustvarjeno realnostjo, saj ju postavlja na isto izkustveno raven. (Vir: avtorica)
Produkcija: Uršula Berlot, 2023
Video združuje abstrahirane video posnetke svetlobno-kinetičnih skulptur v gibanju in njihove 3D simulacije. Takšno prepletanje digitalno simuliranih in analognih vizualnih učinkov ustvarja topologijo hibridne virtualnosti, ki zlasti v obliki video projekcije v instalaciji svetlobnih objektov, briše nasprotja med fizično in digitalno ustvarjeno realnostjo, saj ju postavlja na isto izkustveno raven. (Vir: avtorica)