Nataša Prosenc Stearns - Čas? / Time? (0:01:18 in 0:01:17, na št. 69 0:01:18)
Production: TV Slovenija, 1990
The repeated use of a media image gives it the status of stereotype - in this case a clock announcing the beginning of the television news. The artist wishes to undermine the 'freezing' of the stereotypical media image; she transforms it and thus reinstates time in its natural and constant flow. The concept and form of the work are characterised by irony. (VD)
DIVA 1990
12
18 results in works
Mirko Simić - Passer By (00:04:20)
Production: Bris & VS VIDEO / Škuc - Forum Ljubljana, 1990
A multitude of moving images presenting everyday life from various viewing angles. Images of life vibrate in the rhythm of music by Sergej Kurjohin. Although dance is in the forefront of this video, this is not a video spot. (VD)
Production: Bris & VS VIDEO / Škuc - Forum Ljubljana, 1990
A multitude of moving images presenting everyday life from various viewing angles. Images of life vibrate in the rhythm of music by Sergej Kurjohin. Although dance is in the forefront of this video, this is not a video spot. (VD)
Mirko Simić - Positive Connection II (00:03:20)
Production: Bris & V.S. Video / Forum, Ljubljana, 1990, 1990
A fleeting glance and noise bring us into a space of consciousness where the real and the abstract unite on the border of perception.
Production: Bris & V.S. Video / Forum, Ljubljana, 1990, 1990
A fleeting glance and noise bring us into a space of consciousness where the real and the abstract unite on the border of perception.
Rok Sieberer Kuri - Ljubjana Trafik (00:05:39)
Production: V.S. - D.V., 1990
Promet v Ljubljani poteka (z montažo) počasneje kakor sicer: avtomobili, dolgi avtobusi in kolesarji, ki pogled usmerjajo v kamero. Spremlja jih bučna glasba, ki s hitrejšim ritmom daje slow motionu slike še večji kontrast. Sporočilo glasbe je: It's nothing you can do.
Production: V.S. - D.V., 1990
Promet v Ljubljani poteka (z montažo) počasneje kakor sicer: avtomobili, dolgi avtobusi in kolesarji, ki pogled usmerjajo v kamero. Spremlja jih bučna glasba, ki s hitrejšim ritmom daje slow motionu slike še večji kontrast. Sporočilo glasbe je: It's nothing you can do.
Rok Sieberer Kuri - Rollins (00:01:03)
Production: V.S. - D.V., 1990
Posnetki lobanj in človeškega okostja preidejo k posnetkom medveda, sove; nagačenih živali. Glas Henrya Rollinsa poda citat Henrya Millerja iz leta 1934: "Tomorrow you may bring about the destruction of your world. Tomorrow you sing in paradise above the smoking ruins of your world-cities. But tonight I would like to think of one man, a lone individual, a man without name or country, a man whom i respect because he has absolutely nothing in common with you - myself. Tonight i shall meditate upon that wh...
Production: V.S. - D.V., 1990
Posnetki lobanj in človeškega okostja preidejo k posnetkom medveda, sove; nagačenih živali. Glas Henrya Rollinsa poda citat Henrya Millerja iz leta 1934: "Tomorrow you may bring about the destruction of your world. Tomorrow you sing in paradise above the smoking ruins of your world-cities. But tonight I would like to think of one man, a lone individual, a man without name or country, a man whom i respect because he has absolutely nothing in common with you - myself. Tonight i shall meditate upon that wh...
Rok Sieberer Kuri - Umetniški večer (00:10:05)
Production: V.S. - D.V., 1990
Podoba Kristusa na križu, okoli katerega kroži dinamična kamera, v obraz ga snema iz dveh perspektiv - iz vsake izgleda drugače. Hitri preskoki perspektiv, ki sežejo v rano na prsih. Nato se pogled preseli na Kristusovo fresko na steni, pod katero glasbeniki igrajo neko povsem drugo melodijo - koncert v živo, ki pritegne pogled kamere na čevlje in udarjanje noge ob tla. Kamera nato potuje po risbah v sobi, ki prikazujejo različne podobe - prostor je umetniški atelje, ki ima v gosteh rock glasbenike.
Production: V.S. - D.V., 1990
Podoba Kristusa na križu, okoli katerega kroži dinamična kamera, v obraz ga snema iz dveh perspektiv - iz vsake izgleda drugače. Hitri preskoki perspektiv, ki sežejo v rano na prsih. Nato se pogled preseli na Kristusovo fresko na steni, pod katero glasbeniki igrajo neko povsem drugo melodijo - koncert v živo, ki pritegne pogled kamere na čevlje in udarjanje noge ob tla. Kamera nato potuje po risbah v sobi, ki prikazujejo različne podobe - prostor je umetniški atelje, ki ima v gosteh rock glasbenike.
Rok Sieberer Kuri - Kres II. Razstava (00:01:02)
Production: V.S. - D.V., 1990
Posnetki nočnega kresa in ples okoli ognja. Kamera zmedeno beleži telo v soju ognjenih plamenov.
Production: V.S. - D.V., 1990
Posnetki nočnega kresa in ples okoli ognja. Kamera zmedeno beleži telo v soju ognjenih plamenov.
Rok Sieberer Kuri - Krimi krimič (00:01:21)
Production: V.S. - D.V., 1990
Posnetki figuric-igrač avtomobilčkov, majhnih avionov in vojakov, ki s pištolami merijo eden na drugega. Manipulacija z medijskimi, filmskimi podobami, ki jih avtor pogosto vključuje - akcijo prekine insert streljanja iz akcijskega filma. Figurica nato sede v avto in se odpelje.
Production: V.S. - D.V., 1990
Posnetki figuric-igrač avtomobilčkov, majhnih avionov in vojakov, ki s pištolami merijo eden na drugega. Manipulacija z medijskimi, filmskimi podobami, ki jih avtor pogosto vključuje - akcijo prekine insert streljanja iz akcijskega filma. Figurica nato sede v avto in se odpelje.
Rok Sieberer Kuri - Portret Koncilja (00:03:23)
Production: V.S. - D.V., 1990
Posnetki središča Ljubljane s kamero v roki, posnetki reke Ljubljanice v katero pada dež in ujet pogled na prodajalca revije Tribuna in Mladina - to je Brane Koncilija, pesnik, glasbenik ter punk / hard core aktivist iz Dolenjske. Z njim avtor izvede intervju o tem, kako se tiskovina prodaja in kakšne so njegove metode prodaje.
Production: V.S. - D.V., 1990
Posnetki središča Ljubljane s kamero v roki, posnetki reke Ljubljanice v katero pada dež in ujet pogled na prodajalca revije Tribuna in Mladina - to je Brane Koncilija, pesnik, glasbenik ter punk / hard core aktivist iz Dolenjske. Z njim avtor izvede intervju o tem, kako se tiskovina prodaja in kakšne so njegove metode prodaje.
Rok Sieberer Kuri - Rop bakice (00:02:53)
Production: V.S. - D.V., 1990
Zamaskiran moški oropa babico, tako da jo najprej fizično napade, iz njene košare pada nakupljeno sadje, ona pa se po svojih močeh, a neuspešno brani.
Production: V.S. - D.V., 1990
Zamaskiran moški oropa babico, tako da jo najprej fizično napade, iz njene košare pada nakupljeno sadje, ona pa se po svojih močeh, a neuspešno brani.
12