Borut Savski - Sestre Karamazov (00:56:26)
Produkcija: KUD Trivia / Trivia Art, 2006, 2007
Stilsko je glasba ritmična, nekakšen svobodni (free) tehno. Jasno, če pa je nastala izključno v računalniku. Poleg tega je tudi algoritmična, kar pomeni, da je avtor prepustil mnoge parametre v odločitev računalniškemu programu. Korenine tovrstnega pristopa segajo nekako v leto 1996. V pripravi je že nekaj teh "zgodovinskih" produkcij. Kljub vsemu prej povedanemu pa je vsaj eno skladbo avtor odigral neposredno na računalniški tastaturi.
Zgoščenko Sestre Karamazov sprem...
DIVA 2007
62 rezultatov med deli
Amir Muratović - Napeto v kabinetu (00:01:00)
Produkcija: 2007
Video rekonstruira proces nastajanja umetniškega dela Irene Romih za razstavo v Kabinetu, ki je med letoma 2005 in 2008 gostoval v degradiranem dvoriščnem prostoru Galerije Škuc na Starem trgu 21 v Ljubljani. Kabinet je razvilo Društvo za domače raziskave za potrebe svojega delovanja kot premični razstavni prostor, ki je občasno gostil tudi druge umetnike. Umetnica Irena Romih je portretirana v različnih zankah, njeno telo pa je tako "vpeto" v prostor, ki ga določajo skulpture.
Produkcija: 2007
Video rekonstruira proces nastajanja umetniškega dela Irene Romih za razstavo v Kabinetu, ki je med letoma 2005 in 2008 gostoval v degradiranem dvoriščnem prostoru Galerije Škuc na Starem trgu 21 v Ljubljani. Kabinet je razvilo Društvo za domače raziskave za potrebe svojega delovanja kot premični razstavni prostor, ki je občasno gostil tudi druge umetnike. Umetnica Irena Romih je portretirana v različnih zankah, njeno telo pa je tako "vpeto" v prostor, ki ga določajo skulpture.
Miha Vipotnik - METROUT
Produkcija: 2007
Na spletni strani, ki jo je kot šolski projekt Miha Vipotnik postavil skupaj s svojimi študenti, so poleg drugih umetniških vsebin dostopni štirje video projekti Mihe Vipotnika. Conundrum of Time: Clepsydra (2002) Eriounios: Bringer of Luck (2005) Zirconia: Encrusted tweezers (2006) Sleepless Baal (2007)
Produkcija: 2007
Na spletni strani, ki jo je kot šolski projekt Miha Vipotnik postavil skupaj s svojimi študenti, so poleg drugih umetniških vsebin dostopni štirje video projekti Mihe Vipotnika. Conundrum of Time: Clepsydra (2002) Eriounios: Bringer of Luck (2005) Zirconia: Encrusted tweezers (2006) Sleepless Baal (2007)
Borut Savski - Videographics 19 (00:04:23)
Produkcija: KUD Trivia / Trivia Art [Association], 2007
Video grafike so sodobne eksperimentalne pripovedi, kjer slika deluje kot označenec zvoka. Podobe so abstraktne in povezava med video in avdio signalom je direktna, a vendar ne sledi neki logičnosti. Video grafika je materializacija zvočnega signala in sestavni del eksperimentalnega konteksta. V videografiki 19 so pari besed povezani z video variacijami "torinskega prta". (DIVA)
Produkcija: KUD Trivia / Trivia Art [Association], 2007
Video grafike so sodobne eksperimentalne pripovedi, kjer slika deluje kot označenec zvoka. Podobe so abstraktne in povezava med video in avdio signalom je direktna, a vendar ne sledi neki logičnosti. Video grafika je materializacija zvočnega signala in sestavni del eksperimentalnega konteksta. V videografiki 19 so pari besed povezani z video variacijami "torinskega prta". (DIVA)
Borut Savski - Videographics 22 (00:03:44)
Produkcija: KUD Trivia / Trivia Art [Association], 2007
Video grafike so sodobne eksperimentalne pripovedi, kjer slika deluje kot označenec zvoka. Podobe so abstraktne in povezava med video in avdio signalom je direktna, a vendar ne sledi neki logičnosti. Video grafika je materializacija zvočnega signala in sestavni del eksperimentalnega konteksta. Video grafika 22 je kombinacija zelo visokih tonov in difuznih megličnih oblik.
Produkcija: KUD Trivia / Trivia Art [Association], 2007
Video grafike so sodobne eksperimentalne pripovedi, kjer slika deluje kot označenec zvoka. Podobe so abstraktne in povezava med video in avdio signalom je direktna, a vendar ne sledi neki logičnosti. Video grafika je materializacija zvočnega signala in sestavni del eksperimentalnega konteksta. Video grafika 22 je kombinacija zelo visokih tonov in difuznih megličnih oblik.
Zemira Alajbegović - Nevidni teritorij Marka Peljhana (00:49:12)
Produkcija: RTV Slovenija, 2007
Nevidni teritorij je dokumentarni film o večmedijskemu umetniku Marku Peljhanu. V zadnjih letih je s številnimi projekti, predvsem z Makrolabom, mobilnim laboratorijem, v katerem skupaj delajo umetniki in znanstveniki, prepotoval ves svet (Škotska, Avstralija, ZDA, Slovenija, Antarktika). Nevidni teritorij, film o novi umetniški praksi, ki raziskuje vpliv tehnologij na družbo in kulturo, je nastajal več let, saj je snemalna ekipa spremljala Marka Peljhana pri njegovem delu. Uporablje...
Produkcija: RTV Slovenija, 2007
Nevidni teritorij je dokumentarni film o večmedijskemu umetniku Marku Peljhanu. V zadnjih letih je s številnimi projekti, predvsem z Makrolabom, mobilnim laboratorijem, v katerem skupaj delajo umetniki in znanstveniki, prepotoval ves svet (Škotska, Avstralija, ZDA, Slovenija, Antarktika). Nevidni teritorij, film o novi umetniški praksi, ki raziskuje vpliv tehnologij na družbo in kulturo, je nastajal več let, saj je snemalna ekipa spremljala Marka Peljhana pri njegovem delu. Uporablje...
Gorazd Krnc - Tri vrata (00:03:11)
Produkcija: Gulag produkcija, 2007
Video kolaž spremljata naracija in dialog sposojena iz filma Barbarella (Roger Vadim, 1968). Izrezani prizori iz filma so s pomočjo green screena aplicirani na ozadje, ki ga sestavljajo kolažirani posnetki v montaži prekriti z različnimi filtri. Galaktična vsebina filma je s tem postopkom prenešena v resnični svet in metafora treh vrat na kateri bazira Barbarella dobi realnejši kontekst.
Produkcija: Gulag produkcija, 2007
Video kolaž spremljata naracija in dialog sposojena iz filma Barbarella (Roger Vadim, 1968). Izrezani prizori iz filma so s pomočjo green screena aplicirani na ozadje, ki ga sestavljajo kolažirani posnetki v montaži prekriti z različnimi filtri. Galaktična vsebina filma je s tem postopkom prenešena v resnični svet in metafora treh vrat na kateri bazira Barbarella dobi realnejši kontekst.
Nataša Skušek, Mladen Stropnik - Prosti čas (00:06:42)
Produkcija: 2007
Video delo tematizira upravljanje s časom v sodobnem družinskem življenju. Avtorja dokumentirata počitnikovanje z otroki in preko lastne izkušnje raziskujeta preobremenjenost in pričakovanja, ki jih sodobnemu posamezniku glede samega sebe vsiljuje sodobna družba.
Produkcija: 2007
Video delo tematizira upravljanje s časom v sodobnem družinskem življenju. Avtorja dokumentirata počitnikovanje z otroki in preko lastne izkušnje raziskujeta preobremenjenost in pričakovanja, ki jih sodobnemu posamezniku glede samega sebe vsiljuje sodobna družba.
Robertina Šebjanič - Bubble I (0:01:00)
Produkcija: 2007
Video delo je prikaz neznanih stiliziranih objektov, s katerimi avtorica vzpostavlja čutno in intimno vzdušje. Nedefinirana, nenavadna, mehka, premikajoča se stvar spominja na živo bitje, notranji organ ali pač povsem iracionalni, anorganski objekt, ki ga je nemogoče definirati. Video je opremljen z ambientalnim zvokom.
Produkcija: 2007
Video delo je prikaz neznanih stiliziranih objektov, s katerimi avtorica vzpostavlja čutno in intimno vzdušje. Nedefinirana, nenavadna, mehka, premikajoča se stvar spominja na živo bitje, notranji organ ali pač povsem iracionalni, anorganski objekt, ki ga je nemogoče definirati. Video je opremljen z ambientalnim zvokom.
Vesna Čadež - Slika / Painting (0:03:24)
Produkcija: 2007
Video v ospredje postavlja način prikaza slikarskih ploskev, fragmentov iz avtoričinih slik. Slednje se v videu prikazujejo na način animacije in kolažiranja, ko se površina slike gradi ena na drugo, v podslikavah in barvnih razmerjih. V tem primeru slikarsko platno nadomesti računalniški ekran, kjer avtorica postopoma prihaja do zapolnjene vizualne površine, slike. Oblike in motiv se navezujejo na naravni svet in njegove elemente.
Produkcija: 2007
Video v ospredje postavlja način prikaza slikarskih ploskev, fragmentov iz avtoričinih slik. Slednje se v videu prikazujejo na način animacije in kolažiranja, ko se površina slike gradi ena na drugo, v podslikavah in barvnih razmerjih. V tem primeru slikarsko platno nadomesti računalniški ekran, kjer avtorica postopoma prihaja do zapolnjene vizualne površine, slike. Oblike in motiv se navezujejo na naravni svet in njegove elemente.